CELEM SZKOLENIA jest rozwój i doskonalenie umiejętności nawiązywania międzynarodowych kontaktów biznesowych, budowania współpracy i zrozumienia w zespole wielokulturowym, prowadzenia projektów, negocjacji z obywatelami różnych krajów i kultur. Uczestnicy nauczą się radzenia sobie w relacjach i współpracy biznesowej z partnerami z różnych kultur.
Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI
ZARYS PROGRAMU SZKOLENIOWEGO
Wpływ kultury na sposób pracy, komunikacji oraz na relacje partnerskie
Nasze szkolenia realizujemy w formie warsztatowej, zarówno na sali szkoleniowej (stacjonarnie) oraz w formie warsztatów on-line (zdalnie).
Wszystkie nasze szkolenia realizowane w oparciu o stosowany przez nas:
model TO BE (Training Oriented Business Efficiency)
model SEB (Szkoleń Efektywnych Biznesowo)
model J. Kirkpatrick’a
standard SUS 2.0
Metodyka szkoleniowa
Warsztat przeprowadzony jest metodami aktywnymi, jako intensywna praca praktyczna na sali szkoleniowej z trenerem (80% zadań praktycznych, 20% zajęć teoretycznych), co pozwala zachować wysoce interaktywny charakter procesu uczenia. Metoda warsztatowa skupiona jest na aktywizowaniu potencjału i zasobów uczestników grupy, tworzy okazję do zdobywania nowych doświadczeń i rozwijania umiejętności: biznesowych, psychologicznych i społecznych.
Zadania proponowane w trakcie szkolenia uwzględniają bieżące sytuację i specyfikę działalności Państwa firmy (analiza przypadków – tzw. case study), a ponadto:
gry decyzyjne, strategiczne, metodyka grywalizacyjna
zespołowe rozwiązywanie problemów
symulacje typowych i trudnych sytuacji stanowiskowych
prezentacje oraz mini wykłady
sesje burzy mózgów
dyskusje grupowe
zadania indywidulane i zespołowe
odgrywanie ról i scenek
Każde zadania praktyczne zawierają element działania i podsumowania w formie sharing session (wymiana pogłębionych refleksji i spostrzeżeń uczestników). Podsumowania trenera zamykają poszczególne bloki zagadnień. W trakcie warsztatu wykorzystywane są również testy pozwalające na rozpoznanie własnych predyspozycji oraz środki audiowizualne (kamera video do rejestracji i odtwarzania przebiegu niektórych ćwiczeń, fragmenty filmów szkoleniowych etc.)
Praca podczas szkolenia skoncentrowana będzie na poszukiwaniu najbardziej użytecznych i praktycznych w zastosowaniu rozwiązań, wypracowanych w oparciu o konkretne przykłady z życia organizacji lub przykłady z branż o podobnym profilu.
Wspieramy zastosowanie nowo nabytej wiedzy i umiejętności na stanowisku pracy poprzez zbudowanie indywidualnego Planu Działań Wdrożeniowych (PDW), którego celem jest:
transfer wiedzy do środowiska pracy
zastosowanie rozwijanych podczas szkolenia kompetencji w praktyce, czyli codziennej pracy
monitoring realizacji i postępów wdrożenia nowych kompetencji
wzrost motywacji uczestników do zmiany nawyków i sposobu pracy
Formuła warsztatu STACJONARNEGO
2 dni szkoleniowe
16 godzin szkoleniowych (realizowanych najczęściej 2x8h)
zadanie wdrożeniowe po każdym szkoleniu
maksymalna liczba uczestników 15 osób
minimalna liczba uczestników 6 osób
Szkolenie zostanie prowadzone są przez trenerów praktyków z co najmniej kilkunastoletnim doświadczeniem trenerskim i biznesowym, którzy zostali pozytywnie zweryfikowani na przestrzeni naszych kilkunastoletnich doświadczeń.
Wszystkie szkolenia poprzedzone są pre i post workami w formie zadań, zapoznania się z konkretnymi treściami, case study etc.
Metodyka szkoleniowa
Warsztat on-line przeprowadzony jest także metodami aktywnymi, skupiona jest przede wszystkim na przekazywaniu kluczowej wiedzy i wymianie doświadczeń, w możliwie jak najbardziej aktywnych i interaktywnych formach. W tym celu wykorzystywane są różne formy pracy on linowej:
praca w podgrupach (w podziale nad podpokoje)
dyskusja na forum
burza mózgów
case study
quizy, gry on-line
zadania indywidualne
wykorzystanie chatów moderowanych etc.
Nasze warsztaty realizujemy w oparciu o różnorodne technologie transmisji video tj. Live Webinar, Zoom, Clickmeeting, MS Teams, Google Meet etc.) oraz różnego rodzaju rozwojowe narzędzia cyfrowe np. Mural, Miro, Padlet, Mentimeter, etc. . W formie on-line realizujemy też webinaria, podcasty, warsztaty team buildingowe etc.)
Praca podczas szkolenia skoncentrowana będzie na poszukiwaniu najbardziej użytecznych i praktycznych w zastosowaniu rozwiązań, wypracowanych w oparciu o konkretne przykłady z życia organizacji lub przykłady z branż o podobnym profilu.
Wspieramy zastosowanie nowo nabytej wiedzy i umiejętności na stanowisku pracy poprzez zbudowanie indywidualnego Planu Działań Wdrożeniowych (PDW), którego celem jest:
transfer wiedzy do środowiska pracy
zastosowanie rozwijanych podczas szkolenia kompetencji w praktyce, czyli codziennej pracy
monitoring realizacji i postępów wdrożenia nowych kompetencji
wzrost motywacji uczestników do zmiany nawyków i sposobu pracy
Formuła warsztatu ONLINE:
2 dni szkoleniowe
16 godzin szkoleniowych (realizowanych najczęściej 4 x 4h lub 2 x 8h)
zadanie wdrożeniowe po każdej sesji
maksymalna liczba uczestników 15 osób
minimalna liczba uczestników 6 osób
Zajęcia w formie on line’owej realizowane są najczęściej w formie 2-4 spotkań 4h oddzielonych 1-2 tygodniowym czasem pracy wdrożeniowym we współpracy, konsultacjach z trenerem.
Podczas szkoleń w formie on-line uczestnicy:
mają okazję po każdej sesji zaplanować zadanie wdrożeniowe i wypróbować nowe kompetencje, a przy tym
mają stały kontakt z trenerem w formie on-line, który daje dodatkową okazję do inspiracji i wymiany doświadczeń także z innymi uczestnikami.
mają stały kontakt z grupą (zamkniętą grupę dyskusyjną on-line i cykliczne, krótkie sesje pytań i odpowiedzi, np. na temat zadań wdrożeniowych).
Brak interakcji z uczestnikami w sali szkoleniowej można zrównoważyć rozłożeniem procesu szkolenia na etapy, z okazjami do ich wdrożenia i do czerpania z informacji zwrotnych od grupy i trenera.
Szkolenie zostanie prowadzone są przez trenerów praktyków z co najmniej kilkunastoletnim doświadczeniem trenerskim i biznesowym, którzy zostali pozytywnie zweryfikowani na przestrzeni naszych kilkunastoletnich doświadczeń.
Wszystkie szkolenia poprzedzone są pre i post workami w formie zadań, zapoznania się z konkretnymi treściami, case study etc.