Ocena efektywności szkolenia
W ocenie efektywności procesu szkoleniowego stosujemy 4 poziomowy Model Partnerstwa Biznesowego Kirkpatrick’a (nowy model J. Kirkpatrick’a) skoncentrowany na ocenie wykorzystania nowych kompetencji w miejscu pracy:
ocena jakości szkolenia oraz stopnia gotowości do wdrożenia kompetencji uczestników na swoim stanowisku pracy (Ankieta Oceny Szkolenia – 1 poziom Modelu Kirkpatrick’a
ocena przyrostu kompetencji (Pre i Post-testy kompetencji, badanie kompetencji metodą 360st. – 2 poziom Modelu Kirkpatricka)
ocena poziomu zmian zachowań w miejscu pracy (badanie kompetencji metodą 360st. oraz assessment center – 3 poziom Modelu Kirkpatricka
ocena rezultatów biznesowych (Tabela celów pozwala na ocenę stopnia realizacji ustalonych celów biznesowych dla projektu szkoleniowego)
W ocenie efektywności biznesowej szkoleń, niekiedy dodawany jest jeszcze poziom 5-ty zwrotu z inwestycji – ROI
Oceny efektywności szkoleń dokonuje certyfikowany ekspert Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Bronze Leve.