Szkolenie to narzędzie efektywne biznesowo w ręku HR i Biznesu jeżeli: Wynika z potrzeb organizacji Nastawione jest na realizację celów biznesowych Jest zaplanowanym procesem rozwoju kompetencji powodującym zmiany sposobu działania pracowników Konsekwencją jest konkretna mierzalna zmiana w organizacji 4 kroki do Efektywnych Szkoleń Co robimy? 1. Analizujemy potrzeby szkoleniowej z nastawianiem na cele biznesowe! […]
Zmieniamy sposób myślenia o szkoleniach Podjęliśmy wyzwanie jakim jest zmiana sposobu myślenia o szkoleniach. W tym celu powstały innowacyjne programy rozwojowe TO BE, które są transformacją działań szkoleniowych w kierunku procesowym i biznesowym. Nasze programy rozwojowe TO BE skoncentrowane są na dokonaniu zmiany sposobu pracy (zachowania) uczestnika, osiąganej dzięki rozwojowi kompetencji (wiedzy, umiejętności, postawy) dającej […]
Model SEB – Szkolenia Efektywne Biznesowo Proponowane przez nas szkolenia i programy rozwojowe realizowane są zgodnie z metodyką SEB (Szkoleń Efektywnych Biznesowo), która bezpośrednio wpływa na efektywność procesu szkoleniowego. Model SEB jest autorskim rozwiązaniem Pawła Kopijera zbudowanym w oparciu o 2 najbardziej uznane na świecie kanony szkoleniowe – model oceny efektywności D. Kirkpatricka i model […]
Standard SUS 2.0 czyli Usług Szkoleniowo-Rozwojowych określa wymagania stawiane wobec firm szkoleniowo – doradczych (prowadzących usługi szkoleniowe, coachingowe, doradcze, e-learningowe itp.) w zakresie przygotowania, realizacji i ewaluacji oferowanych usług. Wyznacza standardy oraz koncentruje się na ocenie w 4 obszarach: Zarządzanie firmą Sposób świadczenia usług Kompetencje kadr Organizacja i logistyka usług SUS 2.0 jest standardem certyfikowanym, jego spełnienie potwierdza […]
Model Partnerstwa Biznesowego J. Kirkpatrick’a składa się z 4 poziomów oceny efektywności szkoleń. Ocena efektywności szkolenia W ocenie efektywności procesu szkoleniowego stosujemy 4 poziomowy Model Partnerstwa Biznesowego Kirkpatrick’a (nowy model J. Kirkpatrick’a) skoncentrowany na ocenie wykorzystania nowych kompetencji w miejscu pracy: ocena jakości szkolenia oraz stopnia gotowości do wdrożenia kompetencji uczestników na swoim stanowisku pracy […]