Kontakt Dofinansowanie/BUR
Home   /   Zespół

Łukasz Halkiewicz

Ekspert ds. budowania strategii oraz zarządzania sprzedażą,
Ekspert ds. trade marketingu oraz category managementu

Specjalizacja

Posiada ponad 12- letnie doświadczenie w branży szkoleniowo – konsultingowej. Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii sprzedażowych, strategii sprzedażowo – dystrybucyjnych oraz trade marketingowych. Specjalizuje się w zarządzaniu sprzedażą, budowaniu struktur sprzedażowych oraz zarzadzaniu marką. Realizuje audyty procesów biznesowych ze szczególnym ujęciem procesów administracyjno – sprzedażowych oraz audyty działań sprzedażowych, a także testy produktów wchodzących i znajdujących się na rynku.

Kompetencje

Absolwent Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi. Uczestnik wielu krajowych i międzynarodowych szkoleń, konferencji i seminariów dla branż FMCG i HR. Współautor narzędzi służących do badania kompetencji pracowniczych, potrzeb szkoleniowych i ewaluacji szkoleń, procesów biznesowych w organizacjach oraz badania gotowości organizacji do wdrażania zmian.

Doświadczenie

Doświadczony manager sprzedaży i trade marketingu w międzynarodowych firmach. Od 20 lat związany z działaniami sektora FMCG, firm o profilu produkcyjno – handlowych m.in.: Altadis Polska SA, Imperial Tobacco (Regionalny Kierownik Sprzedaży, Dyrektor Działu Sprzedaży i Trade Marketingu). W ramach swoich doświadczeń zawodowych odpowiedzialny za zarządzanie kilkudziesięcioosobowymi strukturami sprzedażowymi oraz działem sprzedaż i trade marketingu. Odpowiedzialny za budowę założeń i realizację strategii sprzedażowej oraz dystrybucyjno – handlowej przez podległe zespoły handlowe.
Od 2009 Prezes Zarządu Respect Sp. z o.o. Odpowiedzialny za realizację m.in.: 6 letniego projektu Heintz van Landewyck – wprowadzenie nowej firmy z Luksemburga na rynek PL, opracowanie strategii sprzedażowej i dystrybucyjnej oraz zbudowanie i zarządzanie całą strukturą sprzedażowej począwszy od Przedstawicieli Handlowych przez Regionalnych Szefów Sprzedaży, Key Account managerów po Menedżerów Sprzedaż– rekrutacja, wdrożenie do projektu, kierowanie całym zespołem projektowym, (45 osób), wyznaczanie celów sprzedażowych, kontrola i rozliczanie wyników sprzedaż, zbudowanie ogólnopolskiej sieci dystrybucyjnej, negocjacje kontraktów centralnych, budowa programów lojalnościowych.

Pasja, hobby, motto życiowe

Moją pasją są podróże (wcale nie muszą być dalekie), a pełnie satysfakcji mam wtedy, gdy mogę je połączyć aktywnym spędzaniem czasu jeżdżąc na nartach, pływając lub jeżdżąc na rowerze. W ostatnim czasie odkrywam uroki spędzania czasu podczas górskiego trekkingu.
Uwielbiam też atmosferę koncertów rockowych, dlatego też podjąłem się współprowadzenia klubu muzycznego Wooltura(https://www.facebook.com/Wooltura) , który staje się ważnym miejscem na mapie kulturalnej Łodzi.

Kontakt




    Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.