Pierwszą ważną sprawą jest zdefiniowanie, na potrzeby własnej organizacji, pojęcia Klient wewnętrzny/ klient zewnętrzny.
CELEM SZKOLENIA jest doskonalenie kompetencji w: nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientami zewnętrznym i wewnętrznym, zgodnie ze standardami firmy oraz budowaniu pozytywnych i trwałych więzi partnerskich. W trakcie szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z modelem firmy nastawionej na klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Zostaną też omówione różnice i podobieństwa między klientem, a interesariuszem firmy. Szkolenie pozwala na budowanie profesjonalnej i nowoczesnej polityki relacji w organizacji.
Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:
ZARYS PROGRAMU SZKOLENIOWEGO
Cechy firmy zorientowanej na klienta
Kształtowanie postawy pro klienckiej, budowanie nowoczesnej polityki relacji z klientem
Rola klientów w budowie wartości firmy (klient wewnętrzny, klient zewnętrzny)
Satysfakcja klienta jako droga do wydajnych procesów i lojalnych klientów
Lojalność klientów w oparciu o procesy psychologiczne
Nowe trendy w obsłudze klientów.
Narzędzia wspierające budowanie relacji z klientami i sposób na ich wykorzystanie
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI