Jesteśmy członkiem założycielem

Klastra HRD

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapisz

Zapisz

 

Zapisz

Zarządzanie zmianą

Jedynym stałym elementem pracy menedżera są nieustające zmiany jakie zachodzą wewnątrz organizacji oraz w jej otoczeniu. W obecnej sytuacji gospodarczej organizacje potrzebują efektywnych managerów, gotowych do nadążania za szybko zmieniającymi się warunkami rynku i otoczenia firmy, dlatego organizacje stawiają wysokie oczekiwania przed nimi. Menedżer, który nie rozumie procesu zachodzących zmian oraz reakcji ludzi na nią, nie koncentruje się na umiejętnym kierowaniu ludźmi w zmieniającym się środowisku, nie osiąga celów, a tym samym nie jest efektywny. Od lidera oczekuje się zrównoważonego zarządzania zespołem szczególnie w sytuacji niepewności, umiejętności przewodzenia pracownikom w trakcie procesu zmiany oraz reprezentowania celów interesariuszy tej zmiany.

Celem szkolenia jest przygotowanie menedżerów do skutecznego kierowania procesem zmian w organizacji, poznanie różnych technik i sposobów zarządzania zmianą w firmie, identyfikowanie nastawienia pracowników do zmian, zdobycie umiejętności przewidywania i przezwyciężania ich oporu oraz efektywnego motywowania podległych pracowników do pracy w sytuacji niepewności.