Jesteśmy członkiem założycielem

Klastra HRD

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapisz

Zapisz

 

Zapisz

Podnoszenie efektywności pracy

Nie możemy zarządzać czasem, ponieważ nie mamy na niego żadnego wpływu. Płynie obiektywnie z taka samą prędkością i mamy go wszyscy tyle samo. Tylko niektórzy umieją go lepiej wykorzystywać. Tak więc nie powinniśmy mówić o zarządzaniu czasem, ale o zarządzaniu sobą w czasie. Właściwe zarządzanie sobą w czasie jest ważne dla każdego, ponieważ pozwala w pełni wykorzystać czas przeznaczony na karierę zawodową i życie prywatne. Badania czasu pracy menedżerów wskazują, że udaje nam się realizować zaledwie około 20% zadań zaplanowanych na dany dzień, a często jest to możliwe tylko dzięki zostawaniu w pracy po godzinach.

Należy też pamiętać, że nie istnieje jeden, standardowy model funkcjonowania. Cała sztuka polega więc na znalezieniu własnego efektywnego stylu organizowania swojej pracy, który nie zmusza do działania wbrew sobie, ale też nie przeszkadza funkcjonować zgodnie ze standardami, innym pracownikom i organizacji.

Stwierdzenie zarządzanie sobą w czasie jest kluczową kwestią w naszym podejściu do rozwijania kompetencji planowania i organizacji pracy. Poprawę efektywności pracy powinniśmy zacząć od pracy nad sobą, a dopiero w następnej kolejności poznawać techniki i narzędzia skutecznego planowania i organizowania pracy.

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności efektywnego planowania i organizowania swojej pracy. Uczestnicy nauczą się szybciej i wydajniej pracować, sprawniej selekcjonować informacje oraz stosować efektywne techniki planowania czasu i metod pracy. Pozwoli to podnieść efektywność pracy, czyli lepiej zarządzać sobą w czasie.