Jesteśmy członkiem założycielem

Klastra HRD

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapisz

Zapisz

 

Zapisz

Profesjonalna obsługa klienta

Z badań marketingowych dotyczących zachowań klientów wynika, że najczęściej wymienianą przyczyną zmiany dostawcy w przypadku 83% klientów jest niezadowolenie z jakości obsługi, a nie z samego produktu. Dlatego umiejętność profesjonalnej obsługi klienta jest najważniejszą umiejętnością w procesie sprzedaży, pozwalającą na skuteczne zaprezentowanie oferty firmy i przekonanie potencjalnego klienta do podjęcia decyzji o zakupie. W procesie obsługi klienta ważna jest też zdolność przekonywania i wywierania wpływu na innych. Potrzeba niekiedy wielu zabiegów, aby przekonać klienta do prezentowanego produktu. Dlatego ten proces jest złożony i wymaga stosowania bardzo wielu technik i procedur.

Celem szkolenia jest: podniesienie efektywności obsługi klienta poprzez zdobycie umiejętności skutecznego prowadzenia rozmów z klientem zgodnie ze standardami firmy, poznanie zasad budowania efektywnego kontaktu i stosowania metod ułatwiających tworzenie pozytywnych relacji z klientem. Efektem dodatkowym szkolenia jest wypracowanie postaw wzmacniających wizerunek firmy.

Nasze szkolenia z zakresu obsługi klienta:

  • Tworzenie standardów obsługi klienta
  • Budowanie wizerunku firmy poprzez obsługę zorientowaną na klienta
  • Psychologia sprzedaży