Jesteśmy członkiem założycielem

Klastra HRD

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapisz

Zapisz

 

Zapisz

Telefoniczna obsługa klienta

Działania telemarketingowe to jedna z najefektywniejszych metod dotarcia do potencjalnych klientów. To również możliwość usprawnienia poziomu ich obsługi. Rozmowa telefoniczna tylko wtedy jest skuteczna, gdy jej cel jasno określa scenariusz rozmowy, a jej przebieg opiera się o odpowiednie standardy. Mamy świadomość, jak ważne jest wypracowanie odpowiednich reguł kontaktu i właściwe szkolenie handlowców. Skuteczny proces sprzedażowy w dzisiejszych czasach przyjmuje postać zaplanowanej w najdrobniejszych szczegółach strategii komunikacji z klientem.

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności: pracy z klientem przez telefon, budowania efektywnych kontaktów, kontrolowania przebiegu rozmowy telefonicznej oraz pozyskiwania istotnych informacji dla efektywnego procesu sprzedaży.